شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي .

شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي

خواص درماني ماري جوانا

اگرچه ماري جوانا يك داروي بسيار خطرناك است و سلولهاي تغذيه اي را از بين مي برد ، اما داراي خواص درماني نيز هست. البته ، ماري جوانا بر روي افراد مبتلا به بيماري هاي عصبي شديد مانند پاركينسون تأثير معجزه آسايي دارد ، اما تنها در صورت داشتن يك فرد سالم از اين گياه استفاده مي كند. استفاده از آن باعث آسيب جبران ناپذيري به سيستم عصبي و سلولهاي ماده خاكستري در مغز شما مي شود. حشيش بسيار شبيه گزنه است و به بيش از دو متر مي رسد. از دانه هاي گياه براي تهيه روغن هاي گياهي و خوراكي و براي توليد صابون استفاده مي شود. اين گياه از زمان هاي بسيار قديم به عنوان محرك و معالجه مورد استفاده قرار مي گرفت و امروزه در كشورهاي آمريكايي و اروپايي مورد استفاده قرار مي گيرد. در طب سنتي ، اين گياه از گياهان مقدس ناميده مي شود زيرا در معالجه برخي از بيماري ها و درد شديد و افسردگي بسيار مورد استفاده قرار گرفته است.

اثر حشيش مي تواند براي سلامتي نيز مفيد و مضر باشد. به عنوان مثال ، تحقيقات نشان مي دهد كه مي تواند به رفع برخي از مشكلات پزشكي مانند اسپاسم عضلاني و حالت تهوع كمك كند و مي تواند به عنوان داروي سنتي براي درمان نام و روماتيسم مورد استفاده قرار گيرد. اما اثرات سوء آن به مراتب بيشتر خواهد بود.

هنگامي كه ماري جوانا به شكل سيگار مصرف مي شود ، TCC موجود در آن از طريق ريه ها وارد جريان خون مي شود و در بدن پخش مي شود و مصرف كننده بلافاصله بعد از مصرف آن متوجه اثرات آن مي شود و احساس شادي و آرامش را تجربه مي كند. همچنين باعث افزايش درك حسي فرد مي شود ، از جمله خنديدن بيش از حد ، رنگ هاي روشن و غيره. اگر ماري جوانا به صورت خوراكي يا خوراكي مصرف شود ، اثر آن تا يك ساعت به تأخير مي افتد ، زيرا از طريق دستگاه گوارش جذب و توزيع مي شود. احساس ناخشنودي و بيقراري رايج است و برخي افراد ترس ، اضطراب و وحشت را گزارش مي كنند.

ماريجوانا تصوير

ضررهاي ماريجوانا چيست؟ 

ماري جوانا با نام  Cannabis sativa شناخته مي شود ضررهاي ماري جوانا زياد است زيرا مغز را هدف قرار مي دهد. ساختار جسم T در حشيش بسيار شبيه به آنانداميد موجود در مغز انسان است و اين شباهت منجر به شناسايي توسط بدن و انتقال به مغز مي شود. اين ماده كه وظيفه كار انتقال دهنده هاي عصبي را بر عهده دارد ، بر قسمت هاي مختلفي از مغز تأثير مي گذارد كه براي لذت ، تمركز و تفكر ، ادراك و حافظه كار مي كند و به دليل شباهت آن با آنانداميد ها ، عملكرد بدن و روان را مغز مختل مي كند. بودن. پس از مصرف ماري جوانا ، دوپامين در بدن آزاد مي شود و احساس لذت به دليل وجود دوپامين باعث مي شود افراد به اين ماده معتاد نشوند و به مرور زمان به آن اعتياد پيدا كنند.

TCC ماده اصلي در متابوليسم ذهن آگاهي (روانگردان) در ماري جوانا است. اين مواد روي بعضي از گيرنده هاي مغز مي نشينند و باعث اختلالات خلقي ، افسردگي ، ايده خودكشي ، مشكلات حافظه و ناتواني در يادگيري مي شوند. طبيعي مي شود. همچنين ممكن است اعتياد آور باشد. اين تركيب همچنين باعث تحريك اشتها و آرامش مي شود و تأثيرات ديگري روي بويايي ، شنوايي و بينايي دارد. همچنين مي تواند باعث خستگي شود. در برخي افراد ، ممكن است پرخاشگري را كاهش دهد.

محققان در حال بررسي مزاياي احتمالي كانابينوئيدها براي درمان انواع شرايط سلامتي بودند. اين موارد شامل بيماري خود ايمني ، التهاب ، درد ، اختلالات تشنج ، اختلالات روانپزشكي و اختلالات مصرف مواد است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۴:۱۱ توسط:شركت پالايش كود موضوع:

از سولفات مس چه استفاده هايي ميشود كرد؟

كود شيميايي سولفات مس

سولفات مس يكي از مواد شيميايي حساس ، مهم و كاربردي است كه جايگاه خود را در صنايع مختلف باز كرده است


سولفات مس و نحوه استفاده

كاربردهاي آن مي تواند:

1) مس براي تكميل روند ايجاد پيوندهاي آلي و تركيبات مورد استفاده قرار مي گيرد. فرم بي آب اين تركيب به عنوان يك كاتاليزور در فرآيند توليد تركيبات آلي استفاده مي شود.

2) سولفات مس به طور گسترده در توليد آتش بازي ها مورد استفاده قرار مي گيرد كه يكي از آنها توليد رنگ سبز روي آتش است.

3) در كشاورزي از اين ماده براي از بين بردن علفهاي هرز و توليد قارچ كش ها و سموم دفع آفات استفاده مي شود. به عنوان مثال ، قارچ انگور را مي توان با كمك مس سولفات و تركيب حاصل از آن درمان كرد.

4) استفاده از سولفات مس در تصفيه و تصفيه آب از موجودات آبزي و جلبك ها است. به همين دليل استفاده از سولفات مس در آكواريوم ها نيز رايج است و باعث از بين رفتن انگل ها و تصفيه آب مي شود.

مصرف سولفات مس براي بدن

مس سولفات نه تنها يك عامل ضد قارچ در كشاورزي است بلكه يك ضد عفوني كننده و ضد عفوني كننده قوي است كه براي عفونت هاي قارچي در انسان مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين از اين گياه براي سبز پاريس براي از بين بردن پشه هاي لارو كه باعث ايجاد مالاريا مي شوند استفاده مي شود. و براي كاهش رشد جلبكها بخصوص در استخرها و مخازن آب استفاده مي شود.

در گذشته ، مس سولفات يك مكمل رژيم غذايي محسوب مي شد و مورد استفاده قرار مي گرفت. اما امروزه از آن استفاده نمي شود ، اما اين مخلوط كريستالي غير ارگانيك است كه در شيمي درماني سازمان بهداشت جهاني براي پادتن مسموميت فسفر براي كمك به تسكين درد دندان مورد استفاده قرار مي گيرد.

ممكن است برخي از افراد نسبت به مس آلرژي پوستي داشته باشند. سولفات مس تأثير فوق العاده اي بر روي چشم ها مي گذارد و باعث صدمات زيادي به چشم مي شود. استنشاق اين تركيب باعث تحريك تنفس مي شود. مس سولفات نبايد استفاده شود زيرا مي تواند باعث اسهال و استفراغ شود.

موقع مصرف سولفات مس

براي رفع كمبود عنصر از كودهاي سولفات مس محلول در آب يا سمپاشي خاك استفاده شد. بهتر است در ابتداي بهار از اين تركيب به ميزان ششصد تا هزار گرم در هر هزار ليتر آب استفاده شود. غلظت بالاي عنصر مس گياهان را مسموم مي كند ، و ميوه ها مي شكنند و سياه مي شوند و لكه هاي قهوه اي روي برگ ها ظاهر مي شوند.

مخلوطي از سولفات مس و كربنات آمونيوم براي استروژن سازي خاك و براي كشت گل و گياهان زينتي استفاده مي شود تا از جواني گياهان جوان جلوگيري شود. از آن براي تهيه مخلوط بوردو با كود استفاده مي شود ، كه براي درمان برگ و بذر و همچنين براي درمان بيماري هاي قارچي روي انگور ، هندوانه و آجيل استفاده مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۹:۴۴ توسط:شركت پالايش كود موضوع: