شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي .

شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي

كودهاي مفيد براي جذب در انواع خاك

كودهاي مفيد براي جذب در انواع خاك

كودهاي  مورد استفاده براي درمان گياهان در ايران، در منابع آلي و غير آلي سولفات آهن و كلات آهن ميباشد.  براي تنظيم فقر آهن كلات آهن يا كود سولفات آهن در خاك مورد استفاده قرار ميگيرد. پالايش كود موفق به ساخت كلات آهن راه حلي براي حذف  زرد بودن آهن در تمام خاك ها، به ويژه خاك هاي قليايي و آهكي است و فقر آهن را نابود كند، زيرا امكان استفاده از كود آهن در اين خاك ها كم است.

كم عامل تخريب زمين هاي كشاورزي

عنصر آهن را گياه كم مصرف مي كند، اما عملكرد آن بسيار مهم است و براي رشد و توسعه گياهان نقش مهمي ايفا ميكند. اين عنصر عملكرد مهمي را در فعاليت آنزيمي گياه دارد. توليد و ساخته شدن ميوه، برگ و گلها و ريشه يابي كيفي  براي تامين آب همه با عنصر آهن تنظيم مي شود. بنابراين، كود براي استفاده از نيازهاي گياهان در كشاورزي، به ويژه در خاك هايي كه از اين عنصر وجود ندارد، استفاده مي شود.

 خاك زمين هاي كشاورزي كه طي چندين دوره كاشت و برداشت فراواني داشته اند،به گفته محققين پالايش كود بسياري از عناصر خود را از دست مي دهند و براي خنثي سازي آن به كودآهن نياز پيدا ميكنند. كود يكي از مناسب ترين مواد براي بازسازي خاك است.

 

تغذيه گياهان و درختان توسط كود آهن، بدليل رشد و نمو مفيد، يكي از حياتي ترين مسائل در رشد و تغذيه درختان است و از اين رو اهميت لقاح درختان و نوع كود آهن در ميان  گياهان بالاتر است. مهندسان كار كشته شركت پالايش كود گزينه هاي متعددي از كود دادن به درختان ميوه وجود دارد كه اصلي ترين آنها مقابله با پاتوژن ها ميباشد، اين باكتري ها و آفات مختلف گياهي  باعث به خطر افتادن سلامت درخت پسته ميشود.

 

از بين رفتن باروري خاك در يك حوزه، عامل خطر براي آن منطقه ميباشد، باروري چيزي است كه به تنهايي توسط كود انجام نمي شود و باعث افزايش عوامل مانند بي ابي زمين مي شود. بهتر است قبل از استفاده از كود، وضعيت زمين را از لحاظ باروري تحليل كنيم. اين مسئله بايد نه تنها براي كود آهن، بلكه براي همه كودها نيز مورد توجه قرار گيرد. كود و ميزان آن به طور مستقيم سلامت مردم به خطر مي اندازد، استفاده بيش از حد كود در خاك هاي فقير، تلفيقي از بين بردن اندوخته آدمي و اقتصادي است.

 

تماس با شركت پالايش كود

031-55578491

09130025744


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۲:۱۰ توسط:شركت پالايش كود موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :