شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي .

شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي

در منزل چه درختاني بكاريم ؟

درختان مناسب براي ويلاها
درختان نه تنها زيبا هستند بلكه با سايه اي كه ايجاد مي كنند باعث خنك كردن خانه يا باغ و باغ مي شوند. درختان با افزايش ميزان سايه در باغ ، رشد ساير درختان و گياهان در باغ را تعيين مي كنند. و آنها مي توانند زيبايي حياط خلوت و ميزان نور را كنترل كنند. بنابراين مهم است كه درخت مناسبي را براي كاشت در نظر بگيريد. با اين وجود كود مناسبمي تواند براي رشد اين درختان بسيار مهم باشد.
درختان خانگي
انواع درختان مناسب براي حياط خلوت را معرفي كنيد
خرمالو
خرمالو بهترين درخت ميوه براي كاشت در باغ است. بهترين آب و هوا براي كاشت و پرورش اين درخت آب و هواي تقريبا گرمسيري است. خرمالو ، از جمله ميوه هاي نيمه گرمسيري ، به آبياري متوسط ​​نياز دارد. آنها به دليل گرماي زياد در تابستان به آب بيشتري احتياج دارند.
زيتون تلخ
اين درخت يكي از درختاني است كه سايه خوبي دارد. گلهاي بنفش آن در بهار و مه شكوفه مي گيرند و جلوه زيبايي به درخت و باغ مي بخشند. زيتون هاي تلخ توليد شده در تابستان بسيار شبيه به زيتون ها هستند اما سمي و تلخ هستند و براي مدت طولاني دوام مي آورند ، تا پاييز و زمستان.
زيتون تلخ به رطوبت زيادي احتياج ندارد و خشكي و گرما را به خوبي تحمل مي كند. خاك شني عميق و خشك براي اين درخت مناسب است و براي آب و هواي خشك و نيمه خشك بسيار عالي است.
كاج
اين درخت بيشتر براي ايجاد فضاهاي سبز در پارك ها و جنگل هاي دست ساز استفاده مي شود. درخت كاج از نظر نوع خاك بسيار حساس نيست و در هر خاك مانند ماسه ، خاك رس به خوبي رشد كرده و آبرساني كاج كم است. اصولاً ، يك بار در هفته آب كافي براي درخت وجود دارد
اقاقيا
درخت اقاقيا شاخه هاي آويزان دارد كه در فصول مختلف مانند تابستان و بهار ، گل هاي صورتي و سفيد توليد مي كند. درخت اقاقيا در برابر خشكسالي ، آلودگي خاك و شوري آب بسيار مقاوم است و مناسب ترين گياه براي سايه در حياط است.
سرو
سرو يك درخت هميشه سبز و زينتي است كه به آب كمي نياز دارد. و در برابر هواي خشك بسيار مقاوم است. خاك رس شني براي رشد سرو بسيار عالي است. در آب و هواي خشك و نيمه خشك به خوبي تحمل مي شود ، و مقدار كمي از كود فوق العاده سوپر فسفات ساده براي اين درخت كافي است و سرماخوردگي را تا 15 درجه زير صفر تحمل مي كند. به نور زيادي احتياج دارد و كاشت اين درخت باعث كاهش فرسايش خاك مي شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۰:۰۶ توسط:شركت پالايش كود موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :