شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي .

شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي

خواص درماني ماري جوانا

اگرچه ماري جوانا يك داروي بسيار خطرناك است و سلولهاي تغذيه اي را از بين مي برد ، اما داراي خواص درماني نيز هست. البته ، ماري جوانا بر روي افراد مبتلا به بيماري هاي عصبي شديد مانند پاركينسون تأثير معجزه آسايي دارد ، اما تنها در صورت داشتن يك فرد سالم از اين گياه استفاده مي كند. استفاده از آن باعث آسيب جبران ناپذيري به سيستم عصبي و سلولهاي ماده خاكستري در مغز شما مي شود. حشيش بسيار شبيه گزنه است و به بيش از دو متر مي رسد. از دانه هاي گياه براي تهيه روغن هاي گياهي و خوراكي و براي توليد صابون استفاده مي شود. اين گياه از زمان هاي بسيار قديم به عنوان محرك و معالجه مورد استفاده قرار مي گرفت و امروزه در كشورهاي آمريكايي و اروپايي مورد استفاده قرار مي گيرد. در طب سنتي ، اين گياه از گياهان مقدس ناميده مي شود زيرا در معالجه برخي از بيماري ها و درد شديد و افسردگي بسيار مورد استفاده قرار گرفته است.

اثر حشيش مي تواند براي سلامتي نيز مفيد و مضر باشد. به عنوان مثال ، تحقيقات نشان مي دهد كه مي تواند به رفع برخي از مشكلات پزشكي مانند اسپاسم عضلاني و حالت تهوع كمك كند و مي تواند به عنوان داروي سنتي براي درمان نام و روماتيسم مورد استفاده قرار گيرد. اما اثرات سوء آن به مراتب بيشتر خواهد بود.

هنگامي كه ماري جوانا به شكل سيگار مصرف مي شود ، TCC موجود در آن از طريق ريه ها وارد جريان خون مي شود و در بدن پخش مي شود و مصرف كننده بلافاصله بعد از مصرف آن متوجه اثرات آن مي شود و احساس شادي و آرامش را تجربه مي كند. همچنين باعث افزايش درك حسي فرد مي شود ، از جمله خنديدن بيش از حد ، رنگ هاي روشن و غيره. اگر ماري جوانا به صورت خوراكي يا خوراكي مصرف شود ، اثر آن تا يك ساعت به تأخير مي افتد ، زيرا از طريق دستگاه گوارش جذب و توزيع مي شود. احساس ناخشنودي و بيقراري رايج است و برخي افراد ترس ، اضطراب و وحشت را گزارش مي كنند.

ماريجوانا تصوير

ضررهاي ماريجوانا چيست؟ 

ماري جوانا با نام  Cannabis sativa شناخته مي شود ضررهاي ماري جوانا زياد است زيرا مغز را هدف قرار مي دهد. ساختار جسم T در حشيش بسيار شبيه به آنانداميد موجود در مغز انسان است و اين شباهت منجر به شناسايي توسط بدن و انتقال به مغز مي شود. اين ماده كه وظيفه كار انتقال دهنده هاي عصبي را بر عهده دارد ، بر قسمت هاي مختلفي از مغز تأثير مي گذارد كه براي لذت ، تمركز و تفكر ، ادراك و حافظه كار مي كند و به دليل شباهت آن با آنانداميد ها ، عملكرد بدن و روان را مغز مختل مي كند. بودن. پس از مصرف ماري جوانا ، دوپامين در بدن آزاد مي شود و احساس لذت به دليل وجود دوپامين باعث مي شود افراد به اين ماده معتاد نشوند و به مرور زمان به آن اعتياد پيدا كنند.

TCC ماده اصلي در متابوليسم ذهن آگاهي (روانگردان) در ماري جوانا است. اين مواد روي بعضي از گيرنده هاي مغز مي نشينند و باعث اختلالات خلقي ، افسردگي ، ايده خودكشي ، مشكلات حافظه و ناتواني در يادگيري مي شوند. طبيعي مي شود. همچنين ممكن است اعتياد آور باشد. اين تركيب همچنين باعث تحريك اشتها و آرامش مي شود و تأثيرات ديگري روي بويايي ، شنوايي و بينايي دارد. همچنين مي تواند باعث خستگي شود. در برخي افراد ، ممكن است پرخاشگري را كاهش دهد.

محققان در حال بررسي مزاياي احتمالي كانابينوئيدها براي درمان انواع شرايط سلامتي بودند. اين موارد شامل بيماري خود ايمني ، التهاب ، درد ، اختلالات تشنج ، اختلالات روانپزشكي و اختلالات مصرف مواد است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۴:۱۱ توسط:شركت پالايش كود موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :