شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي .

شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي

پيش به سوي كشاورزي دانش بنيان

پيش به سوي كشاورزي دانش بنيان

تحقيقات، آموزش و پرورش و ارتقاء كشاورزي گفت: ما بايد به كشاورزي مبتني بر دانش حركت كنيم.

كشاورزي دانش بنيان

دكتر علي اكبر مويدي : كشاورزي مبتني بر دانش، اطلاعات و نوآوري است

دكتر علي اكبر مويدي گفت: "كشاورزي مبتني بر دانش، اطلاعات و نوآوري است." در دانش كشاورزي، محققان بايد تحقيقات خود را براي كشاورزان بخش كشاورزي ارائه دهند. علي اكبر مويدي بر اين كه تحقيقات بايد در كشاورزي انجام شود تاكيد كرد: "كشاورزان ممكن است در ابتدا مقاومت كنند، اما در نهايت با اين تغييرات، ما مي توانيم پيشرفت هاي كشاورزي خوبي را ببينيم".

وي گفت: « مراكز خدمات كشاورزي در اصل نمايندگان وزارت جهاد كشاورزي در روستاها هستند كه با انتقال دادن سريع پژوهش به كشاورزان در مناطق روستايي تنظيم شده است.» وي افزود كه هزارو چهارصد مركز خدمات فعال كشاورزي در كشور است.

معاون ترويج و آموزش كشاورزي گفت: در اين لحظه صد محقق ارشد براي انجام تحقيقات در مراكز خدمات كشاورزي آماده هستند تا به مناطق مختلف بروند.

او گفت، "ما اميدواريم شاهد تقويت جهاد كشاورزي در روستاها باشيم، و اضافه كرد كه تقريبا 10 هزار كارشناس جوان براي استخدام در مراكز تحقيقاتي كشاورزي استخدام شده اند. دكترمويدي خاطر نشان كرد: "مراكز مي توانند در مقابل تحريم ها مقاومت كند و به كشور كمك كند." او گفت كه كشاورزي تنها مركزي است كه مي تواند امنيت غذايي را افزايش دهد. وي در سخنان پاياني گفت: كرمانشاه در سال ۹۷ يكي از مهم ترين استان ها در زمينه انتقال بخش كشاورزي به شمار مي رفت و ما با اميد بر اينكه حركتي در جهت توسعه كشاورزي در استان باشد.

شركت هاي دانش بنيان در ايجاد تكنولوژي توليد انواع كود نظير كود هيوميك اسيد ، كود كلات آهن بصورت بومي نقش بسزايي داشته است

منبع:
پيش به سوي كشاورزي دانش بنيان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۳:۲۷ توسط:شركت پالايش كود موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :