شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي .

شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي

شاخص سطح برگ سبز

شاخص سطح برگ سبز
مهم ترين شاخصه هاي كشاورزي و علوم گياهي، تدوام شاخص برگ است. 
شركت پالايش كود
شركت پالايش كود واردكننده و توليد كننده كود هاي آهن در ايران است ، در اين مقاله متوجه خواهيد شد كه تمامي گياهان با ادامه فصل، سرعت رشد خود را به دليل پايين امدن سطح برگ و زرد شدن برگ ها از دست ميدهند و يكي از درمان هاي مفيد براي پيشگيري استفاده از كود كلات اهن است. 
در طول آزمايش هاي مختلف بر روي گياهان، محققان پالايش كود نتيجه گرفته اند كه ارزش شاخص دوام سطح برگ در حضور كود كلات آهن، به ويژه در پايان رشد بسيار مفيد است و وابسته به كاربرد كود در تركيب كود آهن، اثرات آن بر مقدار شاخص بقاء برگ مورد ارزيابي قرار گرفت كه به طور مستقيم با ​​ميزان مصرف كود شيميايي در گياه ارتباط داشت.
لازم به ذكر است كه طول دوام سطح برگ، ميزان نور دريافت شده در طول رشد گياهان را نشان مي دهد و عملكرد مواد خشك به دوام سطوح برگها بستگي دارد و دوام سطح برگ را مي توان در نظر گرفت به عنوان شاخص توليد. نتيجه آزمايش هاي مختلف در حضور كود آلي نشان داد كه بقاي شاخص سطح برگ بالاتر از نمونه هاي شاهد بود.
تحقيقات شاخص سطح برگ
طبق مطالب ذكر شده ، استفاده از كود آلي، طبق تعريف،  كود كلات اهن تداوم سطح برگ ها را در نمونه هاي آزمايش شده افزايش داد. در آزمايشات نشان داده شده است كه درمان گياهان با اين روش و استفاده از كودهاي آهن زيستي، شاخص دوام كودهاي ديگر را افزايش داده است، و عدم استفاده از آن باعث كاهش ميزان دوام و عمر مفيد برگ ها شده است. عمر مفيد سطح برگ نيز مي تواند توسط ترشح هورمون هاي مختلف رشد توجيه شود.
لازم به ذكر است كه محققان پالايش كود متوجه شدند بقاي بالا سطح برگ بعد از مرحله توليد مثل در گياهان بسيار مهم است زيرا افزايش آن به طور مستقيم با افزايش عملكرد گياهان مرتبط است.
تماس با شركت پالايش كود براي خريد كود آهن :

031-55578491
09130025744


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۸:۴۷ توسط:شركت پالايش كود موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :