شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي .

شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي

رشد سريع گياهان علوفه اي

رشد سريع گياهان علوفه اي

محصولات علوفه اي با ساختمان چهار كربني بخش بزرگي از زمين هاي كشت شده در سراسر جهان را تشكيل مي دهند. به صورت كلي در مناطق غير مرطوب منطقه و در ناحيه هاي مختلف رشد مي كند. سورگوم، يونجه، ارزن و گياهان علوفه اي ديگر در بسياري از مناطق غير مرطوب جهان كاشت مي شود و تقريبا سهم قابل توجهي در تغذيه انسان و دام در قاره امريكا، قاره اسيا و قاره آفريقا دارند. 

به گفته متخصصين شركت پالايش كود گفته مي شود كه محصولات علوفه اي بين سي و پنج تا چهل و نه درصد از محصولات كشاورزي قاره آسيا را تامين ميكند. يكي از مسائل بغرنج در توليد اين گياهان علوفه اي، عدم وجود عناصر ميكرو المنت از جمله آهن است. با استفاده از كود آهن به شكل محلو پاشي و با گذشت زمان، امكان توليد محصولات با كيفيت بالا وجود دارد. بر طبق مطالعات انجام شده توسط محققان، آنها به اين دستاورد رسيده اند كه گياهان علوفه اي مانند يونجه، با تركيبات خاصي هورمون فيتو سيدروفور را دارا ميباشد،دست اندركاران پالايش كود با توليدات كود آهن بسيار قوي ظرفيت جذب آهن از خاك را افزايش دهند، اما اين نيز ناشي از ريشه هاي سطحي و افشان است اين ويژگي براي كمك با بازگرداندن گياه به شكل كودبراي كاربرد آهن و افزايش جذب آهن در اين گياهان، تهيه شده است.

آهن قابل جذب گياهان

استفاده از كود كودها يكي از مؤثرترين روش هاي جواب دهي گياهان علوفه اي است. مهندسين پالايش كود اين روش موجب صرفه جويي در مصرف آهن مي شود و مقدار زيادي از صطخ زمين را مي توان با استفاده از كود مورد استفاده قرار داد، به ويژه اين روش زماني كه ريشه نمي تواند عناصر غذاي ضروري را از خاك جذب كند بسيار مفيد مي باشد. ما بايد ديگر انواع كودهاي آهن مانند سولفات آهن را در نظر بگيريم اما كارايي لازم را براي گياهان ندارند. از آنجا كه آهن اضافه شده در خاك به سرعت هيدراته شده و به شكل هيدروكسيد آهن در مي آيد و براي گياه غير قابل استفاده ميشود.

تماس با شركت پالايش كود :

031-55578491

09130025744


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۴:۴۳ توسط:شركت پالايش كود موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :