شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي .

شركت پالايش كود | اخبار و نهاده هاي كشاورزي

خريد و فروش پسته افزايش پيدا كرد

خريد و فروش پسته افزايش پيدا كرد

با استفاده از كود هاي مناسب براشت محصول پسته بسيار مناسب بوده است . در اولين روز معاملات گواهي هاي سپرده پسته در بورس كالاي ايراني ، پسته هاي فندقي سي و دو -سي با نماد طلاي سبز زرند ديسكاوري و معامله شد و تاجران تا پايان اين معاملات روزانه سه هزارو هشتصد عدد گواهي سپرده پسته را خريد و فروش كردند. تاجران در همان روز معامله كردند كه قيمت هر كيلوگرم آجيل پسته سي و دو -سي در كمترين حد به قيمت نهصدوهجده هزار و نهصدوچهار تومان و در بيشترين ميزان آن نهصدوبيست و يك هزار و پانصد ريال بفروش رسد.

طبق اين خبر خريد و فروش سپرده پسته از امروز صبح در بورس كالاي ايران شروع شد واز تاجران انتظار مي رود در روزهاي آينده شاهد افتتاح دومين نشانه معاملات گواهي پسته در سهام شركت سبز دانه كوير باشند.

اين خريد و فروش ها در صورتي شروع شده است كه محصول پسته داراي مزايايي كود از قبيل مديريت بازه زماني در توليد و فروش توسط سازنده و كاهش بي ثباتي قيمت ها و كاهش هزينه هاي انبارداري و جابجايي بين انبارها مي باشد.

مزيت هاي ديگر گواهي سپرده گذاري مي توان به ساده سازي منابع مالي توليد كنندگان و كاهش هزينه ها و بهبود روند استاندارد سازي كالاها و بهبود كيفيت آنها اشاره كرد.

ودر آخركالاهايي از قبيل ، زيره ، سكه و زعفران كالاهايي است كه هم اكنون در بورس كالاي ايران مجوز دارد و پسته محصولي جديد است كه كه امروز به ليست گواهي كالاها اضافه شده است.

 

منبع

خريد و فروش پسته افزايش پيدا كرد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۲:۰۶ توسط:شركت پالايش كود موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :